Lakásbiztosítás – kárbejelentés
Káresemény bejelentéséhez kérjük, töltse ki az alábbi adatlapot
A *-gal megjelölt adatmezők kitöltése kötelező.
Mi az, amire biztosan szükségünk lesz a kárbejelentés során?
- A lakásbiztosítási szerződés kötvényszáma
- A kárrendezésben illetékes kapcsolattartó személy elérhetőségei
(név, lakcím, telefonszám, e-mail cím) - Ha Ön a kár okozója, felelősségi kár bejelentéséhez a károsult személy elérhetőségei
(név, lakcím, telefonszám, e-mail cím) - A káresemény időpontja és pontos helye, a kár rövid ismertetése
- A károsodott vagyontárgyak megnevezése
- A kár várható, becsült összege
- A kártérítés utalásához szükséges bankszámlaszám
- A kapcsolatfelvételi adatlap alján kérjük, amennyiben rendelkezésére áll, csatolja a káreseménnyel kapcsolatos fotókat, számlákat, hatósági és egyéb dokumentumokat
Kérjük, hogy a kárt az észleléstől számított 2 munkanapon belül jelentse be biztosítónk felé.
A kárrendezés során munkatársaink gyors és hatékony ügyintézésre törekednek, de annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhassanak az itt felsoroltakon túl további dokumentumokat kérhetnek be Öntől.
További fontos információk, tudnivalók:
- A hatósági intézkedést igénylő káreseményeket (tűz, robbanás, betöréses lopás- és rablás, besurranás, illetve a vandalizmus) a lehető legrövidebb időn belül be kell jelenteni az eljáró hatóságnál.
- Ha közművezetékek is sérültek, értesítse a közmű tulajdonosát vagy a katasztrófavédelmet.
- Tegyen meg mindent, hogy a már bekövetkezett kár ne legyen nagyobb, vagy próbálja meg az Öntől telhető módon enyhíteni.
- Őrizze meg a kár helyszínét, a károsodott vagyontárgyakat ne dobja ki, mert ezekre még szüksége lehet a kárrendezés során.
- Ha tud, készítsen néhány fotót is a helyszínről, ez nagyban segítheti a biztosító munkáját.
Elérhetőségeink:
- Telefonszám: +36-1/460-1400
- E-mail cím: lakaskar@colonnade.hu