Káresemény bejelentéséhez kérjük, töltse ki az alábbi adatlapot

A *-gal megjelölt adatmezők kitöltése kötelező.

    Szerződő neve:*

    Szerződő Születési ideje:*

    Károsult neve:*

    Károsult Születési ideje:*

    Lakcím:*
    Irányítószám:*
    Város:*
    Utca, házszám:*

    Levelezési cím megegyezik a lakcímmel?IgenNem

    Levelezési címe:*
    Irányítószám:*
    Város:*
    Utca, házszám:*

    Kapcsolattartási telefonszám:*

    E-mail cím:*

    Kártérítési összeg utalásának módja:*

    Bankszámla tulajdonosa:*

    Bankszámla száma:

    A postai utalás technikai okok miatt 1-2 hetet is igénybe vehet.
    Posta cím megegyezik a lakcímmel?IgenNem

    Posta címe:*
    Irányítószám:*
    Város:*
    Utca, házszám:*

    Termék:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    A kár oka:*

    Kockázati típus:*

    A kár oka:*

    Biztosítás kötvényszáma:

    Káresemény ideje:*

    Káresemény pontos leírása (max 500 karakter):*

    Dokumentumfeltöltés:*
    Kérjük, ne feledje, hogy baleset- és betegségbiztosítási kárbejelentésnél az orvosi dokumentációk feltöltése kötelező, ezek nélkül az online kárbejelentési folyamat nem végezhető el.

    PDF, DOC, DOCX, JPG, JPEG, PNG, ZIP fájl csatolása (max 10 MB, max 15db fájl)

    GYIK

    Gyakran ismételt kérdések
    • Online, honlapunkon keresztül: Ide kattintva
    • email-ben: karrendezes@colonnade.hu
    • postai úton: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, 1426 Bp., Pf. 153.
    • személyesen: Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe, Balance Loft Irodaház, 1139 Budapest, Váci út 99.

    A személyes ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:
    Hétfő: 08:30 – 17:00
    Kedd: 08:30 – 17:00
    Szerda: 08:30 – 17:00
    Csütörtök: 08:30 – 17:00
    Péntek: 08:30 – 15:00
    Szombat: Zárva
    Vasárnap: Zárva

    Honlapunkról letölthető és online is kitölthető útlemondási, menetjegy lemondási kárjelentő nyomtatványunk:

    Letöltöm a kárbejelentőt

    • Baleset: a balesettel kapcsolatos összes dokumentum (pl.: orvosi dokumentumok, rendőrségi jegyzőkönyv, határozat, hatósági dokumentumok); csonttörés esetén a csonttörést alátámasztó röntgen vizsgálat eredményét leíró orvosi dokumentum (CD felvétel és a röntgen kép nem szükséges)
    • Betegség: betegséggel kapcsolatos valamennyi orvosi dokumentum, különös tekintettel azon dokumentumra, amikor panaszával először fordult orvoshoz, műtéti előjegyzés, vizsgálatokról készült dokumentumok
    • Kulcs és tárca fedezet: kifizetett költségeket részletező számla, autókulcs esetén a forgalmi engedély, rablás/lopás esetén hatósági dokumentum
    Fontos, hogy a dokumentumok jól olvashatóak legyenek, lehetőleg pdf, jpg vagy jpeg formátumban. Fénykép esetén ne legyen homályos, kis méretű. Google drive linket, óriásfájlt tartalmazó linkeket biztonsági okok miatt nem tudunk megnyitni.

    Nem kötelezően kitöltendő mező. Akkor is tovább haladhat a kitöltéssel és a bejelentéssel, ha ezt üresen hagyja. Ez az összeg nem mérvadó a kárelbírálás során.

    • Jól olvashatóan, lehetőleg nyomtatott betűkkel szíveskedjenek kitölteni a nyomtatványt. A személyes adatok pontosan legyenek megadva.
    • Amennyiben nem áll rendelkezésére a biztosítás kötvényszáma, és nem tudja feltüntetni, akkor írja be a szerződés megkötésének módját (telefonon, vagy munkahelyen kötött).
    • A fedezetek kiválasztásánál (káresemény leírása, jellege, jelölős résznél, lsd. képen) bejelölt események nem mérvadóak, minden esetben az Ön érvényes biztosításai, valamint az orvosi dokumentumok alapján bíráljuk el kárigényét.

    Az utolsó dokumentum beérkezésétől számítva 15 munkanap.

    A már meglévő kárával összefüggő, újabb kárbejelentést és a hiányzó dokumentumok másolatát kérjük a 1426 Budapest, Pf. 153. postai címre, vagy a karrendezes@colonnade.hu email címre szíveskedjen elküldeni, az általunk megadott kárszámra történő hivatkozással.

    Mi az, amire minden betegség- és balesetbiztosítási kárbejelentéshez szükségünk van?

    • A biztosítási szerződés kötvényszáma
    • A kárrendezésben illetékes kapcsolattartó személy elérhetőségei
      (név, lakcím, telefonszám, e-mail cím)
    • A káresemény időpontja és pontos helye, a kár rövid ismertetése
    • A kár várható, becsült összege
    • A kártérítés utalásához szükséges bankszámlaszám
    • A kapcsolatfelvételi adatlap alján kérjük, amennyiben rendelkezésére áll, csatolja a káreseménnyel kapcsolatos számlákat, hatósági és egyéb dokumentumokat
    • Baleseti ellátás esetén az orvosi dokumentáció:
    • Felhívjuk figyelmét, hogy baleset- és betegségbiztosítási kárbejelentésnél az orvosi dokumentációk feltöltése kötelező, ezek nélkül az online kárbejelentési folyamat nem végezhető el.
      • orvosi jelentés valamennyi sérülés jellegének és mértékének leírásával és diagnózisával, illetőleg az egészségkárosodás mértékének igazolásával,
      • kórházi zárójelentés, ambuláns lap másolata,
      • a baleset tényét és körülményeit igazoló rendőrhatósági jegyzőkönyv vagy más hivatalos jelentés másolata (amennyiben ilyen készült), ennek hiányában azon harmadik személy elérhetőségei, aki a biztosított személyen kívül a biztosítási eseményben (pl.
        autóbaleset) érintett volt (név, lakcím, telefonszám, e-mail cím)
      • halál esetén a halotti anyakönyvi kivonat és a halál okát igazoló halottvizsgálati bizonyítvány másolata

    A kárrendezés során munkatársaink gyors és hatékony ügyintézésre törekednek, de annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhassanak az itt felsoroltakon túl további dokumentumokat kérhetnek be Öntől.

    Elérhetőségeink:

    Részletes tájékoztató a kárbejelentéshez szükséges dokumentumokról termékenként:

    Általános dokumentumok:

    • Teljeskörűen kitöltött és aláírt kárbejelentő nyomtatvány (kötvényszám, cím, átutaláshoz szükséges adatok megadásával)
    • Orvosi dokumentáció:
      • Baleset diagnózisát tartalmazó ambuláns lap, kórházi zárójelentés, ellátási lap
      • A vizsgálatot végző orvos adatai

    Fedezethez kapcsolódó dokumentumok:

    • Baleseti Maradandó egészségkárosodás:
      • Egészségkárosodás mértékét megállapító orvosi dokumentum
      • OOSZI határozat
      • Szakorvosi vélemény
    • Baleseti halál:
      • Halottvizsgálati bizonyítvány
      • Boncolási jegyzőkönyv
      • Halotti anyakönyvi kivonat
      • Öröklési bizonyítvány, hagyatékátadó végzés
      • Hatósági eljárás határozata, illetve jegyzőkönyve, ha készült ilyen
    • Égés:
      • Ambuláns lap, ellátási lap
    • Csonttörés:
      • orvosi dokumentáció: például ambuláns lap vagy ellátási lap
      • röntgen lelet
    • Lábadozási támogatás megállapításához:
      • Táppénzes dokumentumok
      • Háziorvos által kiadott igazolás a várható gyógyulás időpontjának feltüntetésével

    Általános dokumentumok:

    • Teljeskörűen kitöltött és aláírt kárbejelentő nyomtatvány (kötvényszám, cím, átutaláshoz szükséges adatok megadásával)
    • Orvosi dokumentáció:
      • Betegség diagnózisát tartalmazó ambuláns lap, kórházi zárójelentés, ellátási lap
      • A vizsgálatot végző orvos adatai

    Fedezethez kapcsolódó dokumentumok:

    • Női/Férfi daganatos megbetegedés diagnosztizálása esetén:
      • Ambuláns kezeléseket igazoló dokumentumok korábbi kezelések esetén
      • Kórházi zárójelentés, (részletes orvosi diagnózis, ellátási napok száma)
      • Szövettani, patológiai lelet
    • Egyösszegű műtéti térítés:
      • Műtétet igazoló kórházi zárójelentés, Jövedelempótló támogatás megállapításához:
        • Szövettani lelet
        • Teljes orvosi dokumentáció

    Általános dokumentumok:

    • Teljeskörűen kitöltött és aláírt kárbejelentő nyomtatvány (kötvényszám, cím, átutaláshoz szükséges adatok megadásával)
    • Orvosi dokumentáció:
      • Betegség, baleset diagnózisát tartalmazó kórházi zárójelentés, ellátási lap
      • A vizsgálatot végző orvos adatai

    Fedezethez kapcsolódó dokumentumok:

    • Kórházi ellátás baleset és betegség esetén:
      • Kórházi ellátást igazoló dokumentumok, (diagnózis, kórházi napok feltüntetésével)
      • Intenzív osztályon történő ellátás esetén, az ezt igazoló kórházi zárójelentés

    Lábadozási támogatás megállapításához:

    • Táppénzes orvosi dokumentumok
    • A Háziorvos által kiadott igazolás a várható gyógyulás időpontjának feltüntetésével

    Általános dokumentumok:

    • Teljes körűen kitöltött és aláírt kárbejelentő nyomtatvány (kötvényszám, cím, átutaláshoz szükséges adatok megadásával)
    • Orvosi dokumentáció:
      • Baleset diagnózisát tartalmazó ambuláns lap, kórházi zárójelentés, ellátási lap
      • A vizsgálatot végző orvos adatai

    Fedezethez kapcsolódó dokumentumok:

    • Műtéti térítés megállapításához szükséges dokumentumok:
      • Betegség, vagy Baleset részletes leírását tartalmazó orvosi jelentés, pontos diagnózis feltüntetésével
    • Haláleset esetén:
      • Halottvizsgálati bizonyítvány
      • Boncolási jegyzőkönyv
      • Hatósági eljárás határozata, illetve jegyzőkönyve, ha készült ilyen

    Általános dokumentumok:

    • Teljeskörűen kitöltött és aláírt kárbejelentő nyomtatvány (kötvényszám, cím, átutaláshoz
      szükséges adatok megadásával)
    • Orvosi dokumentáció:
      • Betegség diagnózisát tartalmazó ambuláns lap, kórházi zárójelentés, ellátási lap
      • A vizsgálatot végző orvos adatai

    Általános dokumentumok:

    • Teljeskörűen kitöltött és aláírt Tárcaőr és Kulcsőr biztosítások kárbejelentő nyomtatvány (kötvényszám, cím, átutaláshoz szükséges adatok megadásával).
    • A károsodott (elveszett, eltulajdonított) tárgyak pótlási költségeit igazoló számlák.